Dit was de opening van Safe(r) Space

Een stralende dag met debat, kinderanimatie en heel veel liefde: dit was de opening van Safe(r) Space.

Museum Dr. Guislain barstte van geluk, appreciatie en gemeenschapsgevoel dankzij jongeren Miel Vandenberghe, Elise Van Hummelen, Luna D’Angelo, Inke Gieghase & Maria Luiza Grymonprez. Ze uitten hun vreugde over deze gemeenschap van wederzijds begrip en respect voor ieders zijn.

Debat gemodereerd door Joppe De Campeneere & Madonna Lenaert in een gemoedelijke sfeer.

Jaouad Alloul bracht met haar monoloog een mooie ode aan de verschillende identiteiten die zij koestert. Haar persoonlijke woorden achteraf ontroerden het publiek.

Elise sloot het geheel af met haar krachtige zangstem, met o.a. haar versie ‘Fuck You’ van Lily Allen.

A good day indeed!

Een veilige plek, daar streven de jongeren van de expo Safe(r) Space naar. Bezoek de expo SAFE(R) SPACE nog t.e.m 1 oktober 2023 in Museum Dr. Guislain

Een samenwerking tussen Trill vzw, Gezinsbond & Museum Dr. Guislain.

ErfGoedVoelen rondt het eerste jaar af!

Dit was Spring School 2023