Guislain zoekt modellen

Wil je pronken met gedurfde kledij, op een unieke locatie, en zo de nieuwe collectie van een uitzonderlijk modelabel mee presenteren?

Dan is zondag 9 oktober jouw dag! Die dag opent Museum Dr. Guislain de najaarstentoonstelling MIRROR MIRROR, een tentoonstelling over mode en de psyche die ontstond in nauwe samenwerking met MoMu – ModeMuseum Antwerpen. Het hoogtepunt van die dag zijn de modeshows die het museum organiseert samen met Kunstwerkplaats De Zandberg, die de nieuwe collectie van hun modelabel Amili Haha tonen in de binnentuin van het museum.

Praktische informatie:

• Profiel: m/v/x, gemiddeld slank en groot (vrouwen: ong. maat 38-42, ong. 1m70), leeftijd en ervaring is van geen belang.

• Vergoeding: een goodiebag met producten van Kunstwerkplaats De Zandberg

• Beschikbaar op zondag 9 oktober van 11u tot 18u. De modeshows zelf duren een half uur en vinden plaats om 15u en 17u. Er wordt catering voorzien.

• Bij voorkeur ook op vrijdag 7 oktober vrij voor een repetitie

Interesse, of vragen? Stuur ons een mail, waarin je ook je lengte en maat meegeeft, voor dinsdag 27 september.

info@museumdrguislain.be

Connective Material Verbinding door materialen en maken